Röviden az oldalamról:

Májusban találtam rá az Interneten Ditta segítségével a nyújtható fondant receptjére, ezúton is köszönöm Neki. Azóta hobbivá nőtte ki magát a különböző torták készítése.. A torták mellet kiemelt szerepet kap a bonbonkészítés is, mert nagyon érdekel hogyan lehet igazán finom bonbont készíteni otthon. Jó nézelődést kívánok mindenkinek az oldalon.

Indafotó képek

Esküvőre

2012.07.19. 12:20 | Ludvai Anita | Szólj hozzá!

100_1157.JPG

Egy nagyon jó barátunk lányának azesküvőjére nem tudtunk elmenni, ezért készítettem egy tortát ajándékba. A tészta vaníliás piskóta és itt is főzött csokikrémet használtam, mert úgy gondoltuk azt mindenki szereti. Az első tortám ahol kipróbáltam milyen is gyöngysort készíteni. Most utólag már úgy gondolom lehetett volna egy kicsit szebb is, de első próbára a végeredmény nem is volt olyan rossz. A fiatal párnak úgy láttam nagyon tetszett és ízlett is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: torta kerek
süti beállítások módosítása